Pages

Monday, October 4, 2010

Što je realno očekivati od SEO kampanje?

Gdje se nalazim: Home / SEO / Što je realno ocekivati od SEO kampanje?

Danas želim konkretnije pisati o prednostima implementacije SEO tehnika, odnosno koji je njihov ucinak na poboljšanje položaja u organskim rezultatima na Googleu i drugim tražilicama. Pokazat cu vam tijek dva projekta koji su trenutacno u radu da možete procijeniti koliko se isplati malo potruditi ne samo oko dizajna, vec pogotovo oko promocije vaše web stranice.

Prije nego što vam pokažem rezultate, htjela bih naglasiti još jednom da uspješna optimizacija web stranice pocinje od nje same, njezine strukture i elemenata. Što stranica više slijedi principe on page optimizacije, to je i naknadna off page optimizacija ili izgradnja backlinkova lakša i ucinkovitija, mogu se postici dobri rezultati s umjerenijim trudom i neagresivnim metodama, a nije zanemariva ni cinjenica da su ti rezultati trajni. Ja se optimizacijom bavim godinama i stalno eksperimentiram nove tehnike, tako da mogu i najmržu tražilicama flash stranicu koja govori na primjer o konjima dovesti na vrh Googlea za izraz “auto dijelovi” ili “frizerski salon”, no još nisam našla nacina kako da je i održim na toj poziciji ako saržaj nije “na visini”…

Prvi je primjer škola stranih jezika cija je stranica na netu vec skoro tri godine i ima page rank 3, no nekako je zapela na dnu cetvrte stranice Googlea za glavnu kljucnu rijec vec dugo. duuuuugo…

Rijec je o html stranici koja nema vecih grešaka s gledišta optimizacije, prednost joj je što je sadržaj originalan, no nedostaju joj mnogi elementi koji bi je mogli pogurati. Staticna je i ne obnavlja se cesto, a time ne daje ni razloga robotima tražilica da je cešce posjecuju i indeksiraju, nema mogucnosti komentara, ne nudi RSS feed, a jedina prava poveznica dolazi s facebook stranice.

SEO kampanju sam zapocela prije dvadesetak dana, vrlo oprezno i konzervativno, zbog toga da ne izgleda neprirodno, da stranica koja je skupila tek šacicu backlinkova u tri godine najednom dobije gomilu. No rezultati su itekako vidljivi. Sam postupak se sastojao od prijave na vece bookmarking sajtove, stvaranja RSS feeda i njegove prijave na dvadesetak feed direktorija te poveznica s kljucnom rijeci kao anchor tekstom po forumima. To je nekakav minimum za pocetak, ozbiljna SEO kampanja traje najmanje 2-3 mjeseca i postupno se povecava broj tehnika i radnji. Nakon tog perioda, dovoljno je malo za održavanje rezultata. A evo sad i napretka kojeg smo postigli – na kraju kampanje cu ažurirati ovaj post da se može vidjeti konacan rezultat.

Rezultati se odnose na Google Hrvatska

Primarna kljucna rijec: škola stranih jezika – s pozicije 39 na poziciju 8

škola stranih jezika

Sekundarna kljucna rijec: tecaj jezika – s pozicije 48 na poziciju 8

tecaj jezika

Drugi se primjer odnosi na jednu od mojih web stranica Puccini Video. Stranica je na engleskom jeziku, stara samo mjesec dana tako da uopce nema page ranka. Radena je u wordpressu i odlicno optimizirana, koristila sam sve SEO pluginove koji su mi dosad davali najbolje rezultate, stavljen je naglasak na tagove, a ne kategorije.  Stranica je skroz automatizirana i nema originalnog sadržaja, koristi kombinacije tudeg (ali legalnog i slobobodnog za uporabu) sadržaja, koji se nadodaje svakodnevno. Prednost joj je što je primarna kljucna rijec istovjetna nazivu domene. Kako je rijec o novoj stranici, koja još nije bila ni indeksirana, koja znaci nema vec nekakav ustaljen i prepoznatljiv ritam rasta i povezivanja, krenula sam u nešto intenzivniju kampanju nego u prethodnom slucaju. Pocela sam s quick index sajtovima te krenula na bookmarking, RSS i forume, ali s vecom kolicinom linkova. Google je stranicu indeksirao u roku od 5 dana, a do danas su rezultati sljedeci (odnose se na globalno tržište):

Primarna kljucna rijec: puccini videood nule na poziciju 1 od 1.410.000 rezultata

puccini video

Sekundarna kljucna rijec: puccini’s operaod nule na poziciju 4 od 364.000 rezultata

puccini's opera

Zasad je to sve, a za jedno mjesec dana cu nadopuniti podatke.

Nažalost nemam vremena pisati toliko cesto koliko bih željela, no ako budete pratili moj blog vjerujem da ce vam biti od koristi. Ako pak mislite da ne možete ili nemate vremena sami optimizirati i promovirati svoju web stranicu, a željeli biste poboljšati svoju prisutnost na webu, možete mi se slobodno obratiti.


View the original article here

0 comments: