Pages

Friday, October 22, 2010

SEO knjige i alati koji se naplaćuju

RE: SEO knjige i alati koji se naplacuju SEOmoz definitivno. Jest da dodje 80 dolara mjesecno ali je predobra stvar ako si u SEO svijetu. OpenSite Explorer je odlican za provjeru backlinkova osobito onih nesto jacih i autoritativnijih, lijepo napise koliko je unique domain linkova sto recimo Yahoo Site Explorer nema. Iako za rad koristim i kombinaciju s Yahooom posto mi on prikaze nepregledno ali prikazuje i one najslabije linkove a ponekad i oni igraju ulogu. Osim toga nisam bas privrzen rank checkerima ali mi dobro dodje SEOmozov (ima limit do 50 keyworda) pa si mogu svako tolko vidjet gdje se nalazim na malo brzi nacin. Ima jos nekih dodatnih alata koje previse i ne koristim kao keyword difficulti tool i slicno. Osim Alata kolicina znanja besplatno i placeno je poprilicna. Imaju Q&A forum gdje svaki PRO member moze postavit 2 pitanja mjesecno i onda oni iz osoblja odgovaraju. Odgovori nisu neki revolucionarni i odusevljavajuci ali niti je SEO industrija. Malo po malo otkrivas stvari i zato mi je to dobro jer kad ukombiniras odgovore sa 10-ak threadova sto si izdvojio mozes naci dobrih stvari i ukombinirat ok strategiju. Mislim da jos jednom moram naglasit da onog koga zanima SEO da prevrne SEOmoz od glave do pete jer ima pre pre previse kvalitetnog materijala cak i besplatno. Ja ga stalno citam i imam osjecaj da sam tek zagrebao povrsinu. Osim toga evo opet moram preporucit SEOmoz, oni imaju te Advanced Tips and Tricks Video 1 & 2 tecajeve koje sam tek poceo gledati ali su stvarno dobri. Dodju skupo ali za nekog SEO profica odlicna stvar. Prvi i drugi dio imaju ukupno oko 14 disc-ova sa hrpom video sadrzaja ma bolesno. Ja kad saznam nes novo sav se nabrijem tako je bilo i sa ovime. Prvih 30-40 minuta videa ja sam gledao 3 i nesto sata jer sam svake 1-2 minute morao pauzirat i napisat u biljeznicu ono "izdvojeno" i zapisao svoje ideje i twistove koji su mi odmah pali napamet. Ispada da sam napravio transkript a ne "izdvojio" u natuknicama najzanimljivije, ali bar za mene to su vrlo korisne informacije.

SEObook pretplata sam cuo da je isto dosta ok stvar samo meni nikad nije sjeo. Nikad me nis nije privuklo tamo kao kod SEOmoz-a a i $300 dolara mjesecno je stvarno previse. Ko zna mozda danas sutra cu moc platit toliko za SEO edukaciju pa cu i ja isprobat njihov program.

Od knjiga, slicno pitanje je bilo nedavno na webmajstori pa cu skoro pa ponovit odgovor. SEO Fast Start je besplatna i dobra za pocetnike, The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization je malo starija iz 2009-e ali nije losa za svu tu teoriju i mindset. Ja iskreno sam prolistao samo neke djelove jer nemam bas previse zivaca citat cijelu knjigu kad vecinu toga znam ali za nekog ko nije toliko u tome onda mu ovo moze dobro doc. U 12-om mjesecu izlazi Search Engine Optimization (SEO) Secrets i to ce biti dobra knjiga.

Sto se tice samih alata za gradnju linkova. A to sve ovisi za sta ti treba. Recimo malo black/gray metode bi bile Xrummer, Scrabox, SEnuke (nisam koristio al ima clanova koji jesu). Postoje tu i razni servisi za distribuciju clanaka koje placas na mjesecnoj bazi tipa Unique Article Wizard ali i razni Article Submiter programi kao sto je Article Post Robot i Article Drip Robot, razni directory submiteri ja mogu preporucit samo onaj papreno skupi GSA Website Submiter iako ja osobno bas i ne preferiram alate tamo gdje posao mogu odradit ljudi posto dobro educirani radnik (barem po mom misljenju) moze puno bolje odradit posao iako naravno postoje slucajevi di to nije slucaj. Ima puno toga sto se nudi a ja mislim da zapravo najvece umjece je nac dobru kombinaciju svega a da to sve nebude preskupo. Svaki SEO ima neke stvari sto vise preferira, ja npr. mozda vise preferiram Article Marketing i gradnju social profila dok netko drugi misli da su blog komentari najvise vrijedni ulaganja resursa a opet postoje neki treci koji ce se orijentirati na dizanje kvalitete sajta i odradjivanje linkbait metoda itd.

New York SEO
Double Strollers

View the original article here

0 comments: