Pages

Saturday, October 23, 2010

Preoptimiziranje - Jeli stetno?

Preoptimiziranje - Jeli stetno? Gosti ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje.

Ok text sa standardno dobrog SEOmoz-a. Cak i nije toliko sami tekst vazan koliko je vazno da se zapitate dali previse optimizirate svoj sajt? Procitali ste vazno je imati keyworde na kljucnim mjestima i sad svugdje trpate te keyworde. Osim toga, gradite linkove pretrpane istim anchorima i onda kad dodje penalty se cudite?

U ovom textu Gosti ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje.
sam jasno naglasio 3 najvaznija pravila kad gradite linkove. Svi smo mi nestrpljivi ali ovo je igra u kojoj ste ili strpljivi ili ju ne igrate. Cudi me sto vec 2 godine govorim iste stvari i jos uvijek vidim brdo nedoumica kod ljudi.
Mnogi mi znaju "popovat" kako na sajtu nisam sve optimizirao i slicne stvar. Razlog je sto jednostavno ne zelim pre-optimizirat. Ako imate sajt pretrpan kljucnim rijecima vrlo lako cete pobrati ban za taj sajt. Naravno, kad je u pitanju igra brojki i opalite 100 sajtova a 50 dobiju ban jos uvijek imate 50 sajtova koji vam donose novac pa se mislite, ah moja strategija je bar donekle dobra "samo nisam imao srece". E pa kad tad bi mogli izgubit i drugih 50 sajtova. Nije kriv Google vec ste krivi sami sto niste dovoljno educirani.

Kako se to nebi dogodilo, nemojte mislit da ako ste procitali par link building threadova na IZ forumu da znate SEO. Treba znati kako stvari funkcioniraju kako bi mogli svaki element primjenit. Npr. samo blog komentiranje vidim da 95% ljudi radi krivo. Ja sam postao dobar u blog komentiranju, stalno gledam kako unaprijediti proces, imam svoj proces i donosi rezultate. Ali najvaznije je da jos uvijek koristim ona 3 pravila...

1 - gradim postepeno (skroz minimalna upotreba automatizacije)
2 - variram anchor textove (vecina sajtova koji rangiraji pri vrhu imaju linkove sa brdo anchor textova)
3 - variram link building metode (patterni su losi pa treba ubacit "nasumicnih stvari" kako bi emulirali prirodno dobijanje linkova. Googla vas nece penalizirat da podjelite sa prijateljima na internetu link prema vlastitom blogu na koji ste toliko ponosni. Ali ako nadje 1000 linkova sa foruma, gradjene na isti nacin, sve sa 1 anchor textom onda je i coravoj babi jasno da se radi o nasilnom spamanju a ne prirodnom "spominjanju" stranice.)

Mozete preoptimizirati i gradnju linkova a i on-page stvari.
Nemojte samo natrpati titleove sa keywordima, nemojte pretrpati footer sa anchored linkovima. Koristite SEO u svoju prednost, iskoristite to sto poznajete SEO ali budite pametni i nemojte forsirati. U proteklih par godina sam vidjao mnoge koji bi imali uspjeha, rangirali dobro pa su 6-12 mjeseci kasnije plakali. Meni svi sajtovi kod kojih sam optimizirao koristeci ova pravila i dalje rangiraju dobro. A dali ce jednog dana doziviti pad, lako moguce, zato i tezim sto kvalitetnijim i prirodnijim linkovima, zato savjetujem dobar sadrzaj na sajtovima jer razumjevanje tj. SEO + Dobar content je ubitacna kombinacija ako ga znate iskoristit.

New York SEO
Double Strollers

View the original article here

0 comments: