Pages

Thursday, November 4, 2010

Koristenje Googla za Keyword Research i Link Building

Koristenje Googla za Keyword Research i Link Building Evo teksta koji vrlo ljepo opisuje keyword research koristeci samo besplatne alate a kao najvazniji su Google te Google Adwords Keyword
Tool.

Gosti ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje.

Ono sto mi se osobito svidilo je stavka pod broj 1. tj. koristenje Googla sa wildcard * i ~ te intitle i inanchor operatera. Samo grubo isprobavanje i igranje s ovim operaterima mi je dalo masu novih ideja kako se moze koristit Google u mnoge svrhe. Osim naravno keyword researcha te stvari ako ih znamo mogu se koristit i za trazenje sajtova za link building ali i za provjeru konkurencije.

Sa inanchor vidite koji su vam "pravi" konkurenti jer taj sajt bas radi link building kako bi rangirao za taj pojam. No isprobavanjem su mi pale na pamet jos neke ideje. Probao sam pretrazit za svoj ciljani pojam i nasao sam dosta mini/mid niche sajtova. Isto mozete i sa klasicnim operaterima tipa intitle no "inanchor" mi je bar za ovu moju nichu ponudio masu tih mini/mid content sajtova. Kad znate kako naci odredjene sajtove treba i smisliti dobar "hook" kako dobit link od njih. Ja sam u zadnje vrijeme dosta napaljen na guestposting i mislim da je ovo odlicna metoda za nalazenje takvih sajtova.

Vi mozete kontaktirati te sajtove pa pitati ih za link. Naravno u zamjenu im ponudite ili novac, clanak za guestposting (ako procjenite da imaju malo clanaka i to im je problem) ili mozda link sa nekog drugog vaseg sajta sa njihovim ciljanim anchorom. Ima i drugih nacina kako dobit link, ako imate super dobar sajt sa hrpom texta mozete ih samo pitati da linkaju na vas ali tesko da ce to upalit, eventualno mozete napravit neki widget, alat sto bi se moglo njima svidjeti, gdje naravno vi njih morate uvjeriti kako to njima zapravo treba. Psihologija pristupanja i uvjeravanja ljudi ovdje igra veliku ulogu.

No, da bi povecali sanse da dobijete link najbolje je malo se dat u keyword/niche research gdje cete potrazit "paralelne" niche gdje vam vlasnici tih sajtova nisu konkurencija (i vi niste njima) pa onda kada ponudite nesto u zamjenu za link puno su vece sanse da ce pristat jer tako on nece pomagat svojoj konkurenciji.

Uglavnom da ne duzim sada, ideja je tu, ako netko ima neke dodatne twistove na ovu metodu slobodno moze napisat ovdje. Radi ovakvih stvari ja mislim da za radit SEO treba biti veoma kreativan jer onda ne idete klasicnim Link Building razmisljanjem da trazite Sajtove za Link Building za pojedine metode koje nadjete, vec trazite Link Building metode za pojedine sajtove koje nadjete. Ja u zadnje vrijeme sve vise kad naletim na neki sajt razmisljam kako bi mogao dobiti link sa tog sajta i sta bi morao napravit da bi zainteresirao vlasnika i dobio ga. Vise o tim stvarima u buducim postovima Winking

New York SEO
Double Strollers

View the original article here

0 comments: