Pages

Tuesday, November 16, 2010

10 osnovnih stvari koje svatko mora znati by SEOMOZ

RE: 10 osnovnih stvari koje svatko mora znati by SEOMOZ Bio si malo zeznuo kod copy pejstanja pa sam ti editirao post, 3,4,5 su se ponavljali. Pojma nemam kako jos uvijek imam te mogucnosti iako nisam ni mod ni admin Biggrin
Dobra je ovo ideja za ekipu, ja kad sam to bio procitao sam htio podjelit sa ekipom u detaljnom postu al sam na kraju odustao, tak da si ti dobro ovo pojednostavio. Jos bolje bi bilo da si preveo ove natuknice Tonuge2 A jos bi dodao da mnogo ekipe i dan danas ima puno krivih misljenja o mnogim stvarima a ovdje je vrlo jednostavno pojasnjeno. Npr. ekipa koja kaze kao pa sta cu linkati sa XY post-a tj. subpage-a kada ionako ta stranica nema Pejdrenk. Kao sto rekoh tilijun puta PR je samo jedan od 200 faktora koje google koristi za rangiranje stranica, vazniji je autoritet same domene sto PR moze samo djelomicno predociti. Imam brdo linkova sa page-ova koji nemaju PR pa opet mi sajtovi rangiraju. New York SEO
Double Strollers

View the original article here

0 comments: