Pages

Sunday, November 21, 2010

Jezik koji koristite u Googleu utječe na rezultate

Jezik koji koristite u Googleu utjece na rezultate Pregledavam si statistiku upita u Google Webmaster Tools i imam tamo niz rijeci za koje sam rangiran na prvoj, drugoj, trecoj... poziciji, na prvoj, drugoj ili 3+ stranici. Provjeravam neke od njih i uopce ih ne dobivam... ne da ih ne dobivam na predvidenoj poziciji nego nekih od njih uopce nema na prvih 5-6-7 stranica.

Panika! Nešto se dogada, nešto sam krivo napravio... Upao u nemilost. Pregledavam screen shotove Google rezultata koje je radila moja suradnica da bi pratila uspone i padove i oni odgovaraju Webmaster Tools pokazateljima. Hm... Njezin Google je na hrvatskom. Ja koristim google.hr/en, a vecinu vremena sam logiran u Google account koji je postavljen na engleski kao defaultni jezik. Windowsi, office, mobitel... sve mi je na engleskom, hrvatski mi jednostavno ne spada u taj svijet i zbunjuje me.

Okrenem na Google.hr i dobijem rezultate kakve je pokazao i Webmaster Tools.

Znam da lokacija utjece na SERP, ali ovo? Jeste li se vi susreli s ovim problemom? Koji jezik koristite u Googleu? Koliko uopce korisnika koristi hrvatski, a koliko engleski? Koji još elementi osim lokacije i jezika utjecu na rezultate?

Superbad

Proizvodi, usluge i tvrtke u Hrvatskoj - Poslovna tražilica / web direktorij hrvatskih tvrtki - Market Online


View the original article here

0 comments: