Pages

Thursday, November 11, 2010

Izmena starih postova

Izmena starih postova Pošto me je Google sa novim algoritmom opalio po nosu za neke sajtove morao sam da se pomucim da skontam zašto sam imao pad posete, na kraju sam skontao za jedan sajt koji je dobijao dosta posete sa searcha i onda je poseta opala za 50%. Šta je u pitanju? pa jednostavno, rec je o wallpapers sajtu kome nisam ubacivao teksta u postove. U stvari, prvih 50 i zadnjih 30 postova imaju nešto više teksta, a nekih 300 izmedu nemaju nikako i onda poseta dolazi sa organic searcha i to lepa ALI images više ne, tj. dolazi na tih 50 postova sa pocetka bloga koji imaju nešto teksta u njima.

Sad sam mislio da tih 300 i kusur postove bez teksta izmenim, tj. da dodam opis u post. Znaci sve ostaje isto samo što cu dodati stotinak reci u svaki post ispod slike. Ja mislim da to ne bi trebalo da utice na indeksiranje slika jer ne diram slike a možda bi moglo da pomogne za koji mesec kad Google opet proveri te postove. Šta vi mislite, da li da menjam postojece postove, tj. da im dodam još teksta?

HOSTGATOR - najpovoljniji hosting! Kao kupon ukucajte internetzarada i imate prvi mesec za $0.01!

View the original article here

0 comments: