Pages

Thursday, November 18, 2010

17 SEO Savjeta

Kada zapocinjete svoju SEO kampanju, teško je razdvojiti mitove od istine.
Cini se da svatko ima razlicite poglede na to šta funkcionira a šta ne, tako da i
ljudi koji su dugo u biznisu cesto bivaju zbunjeni SEO trendovima, taktikama i promjenama kroz godine.

Iako postoje razliciti pogledi, ovih 17 savjeta su univerzalni, i vecina SEO strucnjaka ce se složiti s njima.
Slijedeci ove savjete možete izbjeci neke najcešce greške i pokrenuti uspješnu kampanju.

1. Napravite istraživanje kljucnih rijeci (keyword research)
Ovo je vrlo važan korak u vašoj SEO kampanji, i potrebno ga je napraviti prije nego pocnete s icim.Znaci - potrebno je napraviti temeljito istraživanje svih kljucnih rijeci koje možete koristiti - jer to može znacajno promjeniti vašu strategiju, i uštediti vam mnogo vremena i truda jer ste sprijecili da kampanju pokrenete za krive kljucne rijeci.

2. Ne koristite iste Metatagove za svaku stranicu
Svi vaši Meta i Title tagovi trebaju biti jedinstveni za svaku stranicu.
Takoder pobrinite se da koristite vaše kljucne rijeci i smislite zanimljiv (privlacan) naslov.

3. Ne pokušavajte prevariti pretraživce
Ne pretjerujte s korištenjem kljucnih rijeci, ne koristite skriveni tekst i ne stvarajte dorway stranice.To su neeticni nacini SEO-a. S obzirom na sadašnji trend kod pretraživaca, da favoriziraju etican (WH) SEO, najbolje što možete uciniti je da stvorite dobro osmišljenu stranicu, s jedinstvenim sadržajem i jednostavnom navigacijom.

4. Izbjegavajte linkove niske kvalitete
Nema svaki link jednaku vrijednost. Umjesto da uzimate linkove iz link-farmi, istražite popularnost tih stranica.Aleksa rank je dobar nacin za provjeriti koliko je stranica popularna, isto kao i PR (page rank).

5. Izbjegavajte koristiti linkove s istim anchor textom
Pretraživaci ne vole linkove koji koriste isti isti anchor i opis, te se precesto ponavljaju u kratkim intervalima.

6. Ne pretjerujte se recipocnim linkovima
Reciprocni linkovi mogu biti vrijedi, ali jedino ako su u malim kolicinama i ako su relevantni za vašu stranicu.Takode, pobrinite se da imaju raznolikosti, da cu ukjuceni linkovi s blogova, foruma, clanaka, socijal medija i td..

7. Nemoj te postati opsjednuti PR-om
PR je samo mali dio vaše SEO kampanje. Nacin na koji se stranice rangiraju
je vrlo kompliciran i temelji se na mnogim cimbenicima. S druge strane moguce je da loše rangirana stranica bude uspješna i da ima puno posjetitelja. Zato bez obzira i na loš rang, neodustajte.

8. Umrežite se s ostalim vlasnicima stranica
To je sjajan nacin da steknete saznanja, dobijete savjet i razmjenite linkove.
Takvi odnosi mogu biti obostrano korisni..

9. Svakodnevno unaprijedujte svou stranicu
Cesto, stranica na kojoj je vidljivo da je vlasnik neodržava, je gora za posjetitelja
nego da je uopce nit nema. Redovno ažurirajte stranicu novim informacijama, vijestima i svježim dogadanjima.

10. Nikad ne konkurirajte za jednu rijec
Pogreška koju cini 95% pocetnika. Konkurirajte za keyword fraze. To ce vam olakšati da vaša stranicakonkurira za njoj relevantan sadržaj. Za primjer: Ako vaša stranica prodaje/promovira kutije za alat, i vi pokušate konkuriratkljucnom rijecju : kutija, dešavat ce se da ce vam na stranicu stizati posjetitelji koji tražedoslovce bilo kakvu kutiju. Ako je vaša kljucna fraza "kutija za alat" mnogo je vjerovatnije da ce
vaši posjetitelji tražiti baš vašu stranicu.

11. Istražite vašu konkurenciju
Uvijek je dobro znati što konkurencija radi, ukljucujuci što rade na svojoj stranici,
gdje su dobili linkove i slicno...

12. Uredite vašu stranicu da bude SE friendy ( o.p. dobrodošla za pretraživace)
Jedna od važnijih SEO strategija. Izbjegavajte Flash i previše grafike, iz prostog razloga jer SE crawler (robot pretraživaca) indeksira tekst a ne slike. Nužno jest imat svjež i zanimljiv sadržaj, s dobrim meta i title tagovima.Ukoliko angažirate nekoga za izradu vaše stranice, tražite nekoga tko je vješt u optimizaciji za pretraživace.

13. Umjesto slika i banera koristite tekstualne linkove
Vrlo važna stavka. SE crawleri ne indeksiraju Javascript.

14. Imajte na umu ciljano tržište ( u lokacijskom smislu)
Nekoliko je razloga za ciljanje lokalnog tržišta. Osim što ce te lakše dovesti
lokalne posjetitelje na svoju stranicu, smanjit ce te si konkurenciju ( primjer: "trgovina cipela sisak" )

15. Nemoj te podcijeniti moc sadržaja (content is a king)
Ništa nece tako mocno dovesti posjetitelje na vašu stranicu - kao dobar sadržaj!
Budite sigurni da je vaš sadržaj zanimljiv, originalan i dovoljno tražen. Strateški iskoristite kljucne rijeci,tako da one budu sastavni dio teksta .

16. Lektorirajte sadržaj
Nebi se smjelo dešavati, ali nije neuobicajeno vidjeti sadržaje prepune pravopisnih grešaka.Osim što možete pružiti netocne informacije, stvorit ce te dojam da ste nestrucni.

I najvažniji savjet

17. NE ODUSTAJ!
SEO proces ne završava preko noci. To je dugotrajan proces koji zahtjeva puno rada ;
pokušaji i pogreške su cesti. Zadržite svoj entuzijazam i nikad ne odustajte!


View the original article here

0 comments: