Pages

Tuesday, February 1, 2011

Info domene su smece za SEO

Info domene su smece za SEO Molim da se ovo stavi pod sticky cak, da sve buduce generacije znaju, da ne misle da su pametni sto su ustedili 9$ jer kasnije ce na tome izgubiti stotine dolara.

Sjecam se kad su mi rekli ovdje kako su info domene smece za SEO i onda se neko javio sa valjda jedine 3 .info stranice u svemiru koje rangiraju prve za nesto i ja si mislim "hah vidi pametnog covjeka kako im je sukno, sad cu i ja biti pametan pa ustedit 9$ i kupit info domenu". Satrao sam se s info domenom da rangiram na domacem trzistu koje je mrtvo za neki prelagan pojam, trebalo mi je 500 linkova sa valjda 30 razlicitih domena da bi doso do vrha, a najvise me kosta sada na sajtu u koji sam ulozio dusu, jedno 20 tekstova po 500 rijeci koje sam se bas potrudio da napisem sto bolje mogu. Cekao sam da me inspiracija pukne, researchao, brisao, provjeravao, optimizirao...

Sajt je dobio link s DMOZ-a, dobio sam link sa PR6 stranice (ne domena nego bas ta stranica ima pr6), ima hiljade manje kvalitetnih linkova s foruma i blogova, ali dobija samo 150 posjeta zato jer je info smece. Necu odustati od te stranice ali eto ovo je jedan mali rant da se ispucam.

Usteda od par dolara na info domeni ce vas na kraju kostati hiljade dolara ako vam poraste sajt, jer ste sa COM vjerovatno mogli rangirati duplo bolje uz isti broj linkova.

Jedine situacije gdje bi sad kupio .info domenu su da podrzim neki veci sajt s blogom ili kad bih naletio na slobodnu america.info ili bosna.info domenu.

/rant

Demotivationals | Entj Compatibility | Cure IBS

View the original article here

1 comments:

folktopmaraton said...

googlu uopste nije bitno da li domain ima nastavak info,org,com,ili bilo koji drugi to je posve nebitno u njegovim ocima, ono sto je bitno je kvalitetan i jedinstven tekst,naravno i alat tj meta-generator ,;)