Pages

Sunday, January 30, 2011

Page Rank Update 2011

RE: Page Rank Update 2011 Ma dajte ljudi ima PR uticaja. Evo ja np. vec par nedelja radim link building za jedan sajt i sagradio sam gomilu linkova, medjutim na jednu bitnu rec nikako ne uspevam da obidjem jedan sajt tacnije malo sam ja ispred njih malo oni ispred mene i tako danima. Uglavnom domeni nam se isto zovu, slicna delatnost, jedino sto je moj .info, a njihiv .rs. Sad neko ce reci problem je sto je info domen, moguce da je i to problem, ali opet ja mislim da je glavni problem sto je taj sajt stariji od moga i imao je do juce PR3 a moj sajt PR0, od juce moj sajt ima PR1 i njihov isto. Sad videcemo kako ce se dalje ponasati, mada ja verujem da cu ih uskoru obici jednom za svagda, jer oni gotovo da i nemaju back linkova, dok ja imam neuporedivo jaci temelj od njih. Treba samo graditi linkove i mislim da nema zime. Smile POTPUNO BESPLATNO PREMIUM DOMENI .COM .NET .ORG

View the original article here

0 comments: