Pages

Sunday, February 6, 2011

linkbuilding or seo

linkbuilding or seo krenuo sam sa sa izradom wp-a za kojim je potraznja ogromna a konkurencija slaba
ovo su glavne kljucne reci za koje mislim da se plasiram (plus ogroman broj kljucnih reci sa manjom potraznjom, tj. varijacijama ovih kljucnih reci npr. drawing technique itd.)

painting 7,480,000
drawing 5,000,000
how to draw 3,350,000 (how draw 4,090,000)
watercolor 550,000

interesantno mi je bilo sto za "how to draw" ima 3.3mil pretraga a za "how draw" ima 4mil tj. sto za netacnu frazu ima vise pretraga nego za tacnu Smile tako da sam kupio domen howdraw.org

e sad interesuje me na koji nacin se najbolje plasirati. tj da li je Seo najvise vazi od linkbuildinga, pogledao sam dosta tekstova o linkbuildingu i seo-u i koliko sam ja ukapirao sve to prilikom linkbuildinga najvise znaci Pr stranice, e sad to me buni zato sto npr. facebook ima PR10 a linkovi sa fb su bezvredni za seo (koliko sam ja ukapirao)
tako da sad nisam siguran da li mi se vise isplati da imam npr. 1000 backlinkova sa high PR stranica ili 100.000 backlinkova sa nekih slabijih stranica (ne znam koliko ce mi sve to pomoci prilikom pozicioniranja na trazilicama)
ovo je malo specificna oblast tako da ne verujem da ce mi nesto linkovi sa nekih tech,funny, itd. sajtova nesto preterano znaciti,

imam spremno oko 400 tekstova koje cu da okacim na sajt svi tekstovi su 100% jedinstvenog sadrzaja, necu sve te tekstove odjednom da izbacim vec cu svakog dana izbacivati po 5,6 novih postova (koliko mi vi predlazete ? )

na sajtu ce biti mnogoo slika u svakom postu ce se nalaziti sigurno 6,7 slika, a zbog oblasti sajta dosta poseta ce ici preko google images, jer mi znace nesto nazivi slika koje ce se nalaziti na sajtu ?

takodje sam mislio i pokrenuti i adwords kampanju za "how draw" zbog domena,
i procena saobracaja prema adwords-u mi je
4,090,000 0.08 US$ 2.86 168 13.46 US$
e sad jer google dozvoljava oglasavanje sa vise naloga (mislio sam da kupim dosta vaucera od 100$ koji se mogu jeftino naci (jer to spada u bh ? ))

unapred hvala na odgovorima Smile


View the original article here

0 comments: