Pages

Friday, January 28, 2011

Dva dela optimizacije sajta

Rad na optimizaciji sajta sastoji se iz dva segmenta: onsite SEO i offsite SEO. Onsite SEO je deo koji se radi na samom sajtu. U pitanju je rad na optimizaciji HTML koda, robots.txt fajla, .htaccess fajla, meta tagova, HTMl tagova (alt, h, …) i svemu što je sastavni deo stranica koje se optimizuju i sajta generalno.
Offsite deo je rad uglavnom vezan za linkove prema sajtu. Ukljucuje pravovremenu izgradnju linkova odredenom frekvencijom, biranje vrste linkova, pravilni raspored  reci sa kojima se linkuje (anchor tekst), linkovanje i brend mentioning na društvenim mrežama i slicnim sajtovima, i ostale SEO akcije koje se sprovode bez potrebe logovanja na sam sajt.
Prvi deo, SEO na sajtu, radi se u startu (ako ima potrebe) a kasnije se eventualno vrše manje izmene povremeno ukoliko se analizom poseta i rangiranja na Googlu to pokaže kao neophodno.
Rad na offsite optimizaciji sledi nakon toga, i on bi trebalo da bude kontinuiran. Može se raditi dok se ne postignu dobre pozicije na Googlu, ali ukoliko se tada stane može se desiti da vas konkurencija radom na optimizaciji svog sajta prestigne. Takode je moguce i da Google nacini neku vecu promenu u algoritmu (a algoritam se inace menja u proseku jednom dnevno) pa i iz tih razloga sajt pocne da pada na pretragama. U tom slucaju pravovremeno reagovanje može dosta da znaci.


View the original article here

0 comments: