Pages

Friday, January 28, 2011

Indexiranje backlinkova

Indexiranje backlinkova Moze koji savjet vezan za 2 websitea iz mog signaturea? Stari su oko 3 i 6 mjeseci i jako lose rangiraju na Googlu za ciljani keyword, oko 85. mjesta. Za prvi sam radio linkove oko 4 mjeseca, za 2. oko 2, a cini mi se da sam pretjerao s tim. Koristio sam forum posting, article marketing, social bookmarking... Primjecujem da mi SEOQuake prikazuje samo 10 % linkova koje sam napravio. Mozda ih treba pingati, ili nesto drugo da bi se indexirali? U zadnje vrijeme sam prestao s linkbuildingom jer nemam vremena. Imaju oko 20-tak posjeta dnevno.

Best Buy Laptops je bio na 3. stranici, sada je na 8. Integrated Amplifiers je jedva dosao do 8., a konkurencija je nikakva (vec imam vise linkova od njih), ali ne napreduje.

Sta radim krivo? Zna li neko?

best buy laptops
integrated amplifiers

View the original article here

0 comments: