Pages

Tuesday, September 28, 2010

Optimizacija sajta za Bing

Kada se govori o optimizaciji sajta uglavnom se misli na optimizaciju za Google. Google donosi najveci broj poseta sajtu u Srbiji i okruženju. Medutim, Yahoo i Bing su takode bitni pretraživaci, donose manje poseta ali nisu zanemarljivi, narocito ako je sajt na engleskom jeziku. Bing ima nešto drugaciji algoritam po kojem rangira sajtove. Vecina faktora koji pomažu u optimizaciji za Google, pomaže i za rangiranje na Bing-u, ali ima dosta i razlike. zato se dešava da kada nešto tražite na Bingu, dobijate razlicite rezultate nego na Googlu.

Domena koja se sastoji samo od kljucnih reci, i koja je sa .org ili .net ekstenzijom.
Broj linkova prema stranici.
Broj razlicitih domena sa kojih se linkuje prema stranici.
.gov .edu .org .net i .info domene se više vrednuju na Bingu nego na Googlu.
Bing voli krace tekstove na stranici, za razliku od Googla.
Krace adrese se bolje kotiraju.
Naslovne stranice sajta se mnogo višde vrednuju od unutrašnjih.


View the original article here

0 comments: