Držanje u toku sa SEO trendovima
pomoći će održati i popraviti rang na tražilicama jer algoritmi i praksa se
tijekom vremena promijene.
SEO
je zaista važan za uspjeh poslovne web stranice
Tražilice uvijek popravljaju i
ažuriraju svoje algoritme – kriterije za rangiranje web stranica prema
različitim izrazima u traženju – da bi popravile kvalitetu i prikladnost
rezultata traženja.
Zbog toga, zaista je važno za
upravitelje web stranica da se drže u toku sa najnovijim SEO trendovima, da bi
mogli prilagoditi svoju taktiku i održati konkurentnu poziciju.
Osnove SEO
Osnove SEO ostale su iste kroz
proteklih nekoliko godina:
- Pretraživanje ključnih riječi i testiranje je još uvijek u osnovi najvažnije. Uključivanje odgovarajućih ključnih riječi u sadržaj pomaže tražilicama da otkriju i rangiraju vašu stranicu prema tim izrazima. Važno je nastaviti provjeravati, testirati i ažurirati ključne riječi tijekom vremena.
- Zaglavlja, podglavlja i metadata imaju jaki utjecaj na rang u tražilicama. Pregled toga i osiguravanje da su dobro sročeni i odgovaraju vašem sadržaju može pomoći za SEO vaše stranice.
- Unutrašnji linkovi pomažu tražilicama da se snalaze unutar vaše web stranice i otkriju sav sadržaj na vašoj stranici.
- Vanjski linkovi od odgovarajućih i autoritativnih stranica grade vjerodostojnost vaše stranice, i pomažu pomoći njeno prepoznavanje od strane algoritama na tražilicama. Trebali biste imati strategiju kako izgraditi vanjske linkove iz kvalitetnih izvora.
SEO trendovi
Kao i osnove, broj nedavnih trendova
zakomplicirao je process SEO:
- Osobno pretraživanje: ovo mijenja rezultate traženja kojima je osoba poslužena, na osnovi njihove povijesti pretraživanja (tako, na primjer, prioritet je stranica koju posjećuju često).
- Društveni mediji su sve više važniji, a web stranice povezane sa i iz društvenih mreža sklonije su visokom mjestu na tražilicama, što dovodi do povećane upotrebe optimizacije društvenih medija (SMO).
- Pretraživanje u pokretu se sve više koristi, jer sve više ljudi u pokretu koristi smartphoneove i tablete. Pokretni SEO zaista se jako oslanja na ugrađivanje podataka o lokacijama u vašu stranicu (geo-tagging) i optimiziranje za skraćene izraze u traženju koji ciljaju na ‘brzo pronalaženje informacija’.
- Ugrađeni video na vašoj web stranici, upotpunjen oznakama zasnovanim na ključnim riječima, je relativno novi način za izmjenjivanje sadržaja i pojačavanje SEO.
- Ažuriranje stranice u redovitim razmacima – sa novim člancima, postovima na blogu ili predmetima za vijesti – pomoći će optimizirati rezultate traženja za određene vrste sadržaja u Googleovom novom ‘faktoru svježine’.
SEO praksa je jako konkurentna, zato
će se novi načini za pojačavanje vašeg ranga – ili upropaštavanje istog – pojavljivati
tijekom vremena. Vlasnici web stranica trebaju ostati u toku sa onim što se
događa da bi učinkovito zaštitili i promovirali svoju stranicu.
0 comments:
Post a Comment