Ono sto ja sebi uzimam kao vodilju vezano uz sve ovo. Pogledajte wikipediu koja ima hrpu sadrzaja i ima bolesno unutarnje linkove i kako rangira? Pa rijecima Danny Sullivana kad je bio pitao Matt Cuttsa kako to da Wikipedija prdne i svejedno rangira na vrhu? Matt je odgovorio da Google ne "gura" wikipediu vec da wikipedia ima ono sto google trazi a to je dobar kvalitetan sadrzaj i odlicno unutarnju polinkanost. Slican primjer je Amazon, evo sad gledam jedan malo stariji proizvod na Amazonu ima 1500 internih linkova. I to nisu sve isti linkovi, to su jednostavno razliciti related products, customers who bought this product also bought, reviews, bestseller i razno razne stranice na Amazonu linkaju na stranicu tog proizvoda. PageRank, Linkjuice ili kako god vec nazvali jednostavno prirodno tece i prenosi se kroz stranicu, kod manjih sajtova to manje dolazi do izrazaja ali kod vecih moze biti velika razlika.
Tako da kad niste sigurni pogledajte wikipediu i amazon gdje rangiraju i sve ce vam biti jasno.
Uglavnom vazno je iz vise razloga:
a) prenosi se link juice unutar stranice
b) google lakse pronadje sadrzaj (ako do stranice treba navigirat kroz arhives>year>month>day>page 74 onda su velike sanse da ce Gugi zaboravit na nju)
c) dodatno saljete boost za anchor text koji koristite (ako nije neka stranica iz navigacije) Da malo sam se raspricao o vaznosti internog linkanja a nisam o vaznosti "in content" linka pa eto samo da se slozim sa freemind-om. Google vidi kontekst iz kojeg dolazi link tako da recimo nije ni nevazno dali je in content ili je samo nabacen na kraj texta, osim toga Google vec sada dobro detektira a i ubuduce ce jos bolje detektirati linkove iz (kon)texta iz jednostavnog razloga sto su takvi linkovi najprirodniji. Footer linkovi recimo imaju najmanju vaznost, google ih dobro detektira i nisu jaki kao nekada, sidebar linkovi imaju jos nesto vecu snagu nego footer ali opet manju nego nekada. A relevantnost (tema) texta iz kojeg se linka sto kaze freemind pa recimo da je moje misljenje da to ima efekta ali ni blizu koliko mu se pridaje vaznosti. Ja cu uvijek ako moram izmedju relevantnog ili nerelevantnog izabrati link sa stranice koja je slicnog sadrzaja ali mnogi od nas mogu posvjedociti da rangiraju na vrhu s linkovima koji su potpuno ne-relevantni tako da to nije uopce ogranicavajuci niti za sad toliko vazan faktor i zato nemojte uopce razbijati glavu sa time. Ako je relevantan super, ako nije isto super. Ako kreces u trazenje linkova kreni od relevantnih sajtova jer ces lakse dobit link, ali ako imas metodu kako dobit s nekih drugih rokaj i te. New York SEO
Double Strollers
0 comments:
Post a Comment